Eдин ред със сухи цифри за 10 автомобила, представляващи най-добрите четориколесни бензинови машини за 2011 г. ще откриете в новия брой на българското издание на TopGear. С обща цена от 7 753 000 лв. и редакторите на списанието с лекота са извели съотношения от рода на 1426 лв/к.с., или пък че всеки един от 84-те цилиндъра струва по 9200 лв. Те обаче са оставили емоцията на първо място, така че са оставили тези грандиозни суми да потят застрахователите и са се впуснали в преследване на автомобилната нирвана.
В рубриката Gear доминира бялата каска с черния визьор. Стиг и екипът на TG UK - включително и самият Чарли Търнър - карат най-добрите коли за 2011 г. В английската селекция блестят звезди, като McLaren MP-4 12C, Ariel Atom Mugen, Jaguar XKR-S, a за контраст на тяхната прецизност им гостува щатският мъсълкар Ford Mustang Boss 302 Laguna Seca. Като бройка Италия е представена скромно, с двама играчи - само дуото Ferrari FF и Pagani Zonda F... Едва две коли, но те са може би най-емоционалните от цялата група. А с такъв емоционален огън, е вкаран и малко технократски студ с прецизната група от Германия. Естествено там е могъщото Bugatti Veyron Super Sport, властелинът на дрифтовете BMW 1M, пистовото оръжие Porsche 911 GT3 RS 4,0 и колата, призвана да бъде екипният калибратор - VW Golf GTI.
Не знаем някой друг да е събирал подобен застрахователен кошмар на едно място, не и на прохода Стелвио, където Том Форд запалва спирачките на Veyron, не и пред супер способните обективи на Лий Бримбъл, Джъстин Лейтън и Пол Баршон. Кой се оказва крайният победител? Всички ние, които се наслаждаваме на тази автомобилна огърлица за 8 млн. А коя е най-добрата кола? И изданието съпоставя Veyron с Golf? Ще разберете накрая.
След тази битка Gear финишира с един любопитен материал за возилата на либийските бунтовници. Хора, които не се интересуват от опции, като USB-та в жабката и Bluetooth, а от екстри като стойки за базуки и място за съхранение на дребни предмети, като например патрони 7,62 мм.
В Новини в началото на брой 54 пък ще видите „оръжията за мирни цели" на големите в бранша - BMW 3, Peugeot 208, наследника на Ferrari 599, който ще крещи със 700 к.с., както и концепцията Mazda Takeri.
И докато някои производители тепърва градят история, Chevrolet навърши 100 години. Планета TopGear илюстрира тези години и разказва за 209-те милиона произведени коли с „големия плюс" на капака.
Родният екип на изданието обаче пак не седя цял месец с клавиатура в ръце, а си начеса дланите с прясно тапицирани волани. Пламен Георгиев разходи новия Mercedes-Benz ML, Ради Ангелов остана на 4x4 вълната с грандиозния аристократ Range Rover 4,4 TDV8, Монев тества новия Yaris на Toyota, a Любо Станиславов - големия Opel Zafira Tourer и френския хибриден техно шик Citroen DS5. А, и Мат Дейвис написа за нас ексклузивен тест на Audi e-tron Syder.
Това са темите на BBC TopGear България 54 този месец. Теми, които нямат за цел да обогатят общата ви култура, а да погъделичкат душата и да доставят наслада.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!