Клаудия Шифър е украсявала кориците на над 1000 списания и е призната за една от най-красивите жени в света. Нейните световни изяви са й осигурили успешна международна кариера в продължение на повече от 25 години. Тя е посланик на UNICEF и е истинска безспорна световна звезда. Родена в Райнланд, Клаудия сега влиза в новата си роля на германското лице на Opel в Европа. Тя ще бъде в центъра на новата кампания „Това е германско“, която още през януари ще се появи за първи път по телевизиите в Европа, освен в Германия и Великобритания.
Клаудия Шифър чаровно илюстрира концепцията на Opel „Произведено в Германия“ чрез малки, изискани и много емоционални истории. Уникалността на моделите на Opel, пропити с изкуството на германския инженеринг и интелигентната концепция на вратите, демонстрирана с Meriva, както и наточената технология за двойно предаване, представена от Mokka, е най-важната тема на TV рекламата. В края на всеки клип Клаудия Шифър казва очарователното ключово изречение: Това е германско.
Главният маркетингов директор на Opel Тина Мюлер възторжено сподели: “Кампанията изразява тези модерни германски ценности, които са високо оценявани и в международен план. Днес Opel е символ на перфектно германско инженерно изкуство, емоционален дизайн и съотношение на цена и качества без конкуренция. С Клаудия Шифър успяхме да спечелим една световна германска звезда, която се идентифицира напълно с марката.”
Клаудия Шфър също бленува за първия си работен ден като посланик на марката Opel: “Ние заснехме първия рекламен клип в средата на декември в Барселона. Новите модели на Opel са олицетворение на прочутия германски инженеринг, както и на иновациите и практичността. Meriva със своите странични врати със задно окачване е уникална и първа за Opel. Тя е фантастична кола за семейства като моето.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!