Най-яките тунинговани шефски лимузини

Общи 09 юли 2014 | Speed-Press.com A- A+ 22750 посещения | без коментари

Има една особена порода шефски лимузини. При нея дизайнът изглежда сдържан, но това, което се крие под капака, е брутално. Подобни автомобили имат за задача да „поизпотят“ партньорите при бизнес преговори на задната седалка и да всяват респект над служителите – така че те винаги да знаят кой е шефът. Такива коли обаче рядко се раждат в заводите. Обикновено създаването им изисква намесата на реномирани тунинг фирми – като Mahnart Racing например. Германската компания толкова сериозно се е „заиграла“ с BMW Серия 5, че V8-моторът с два турбокомпресора генерира цели 730 к.с. - вместо серийните 560. При чудовищните 850 нютонметра.Така „шефското“ М5 няма проблем да се движи с над 300 км/ч и да се изстрелва за 3,8 сек от 0 до 100 км/ч. Бруталното М5 струва около 260 000 лева. Достойни конкуренти на Manhart MH5 700 S Biturbo са развиващият 811 к.с. MTM RS6 R Clubsport и Brabus E V12, както и S 850 6.0 Biturbo с до 850 к.с. И трите вдигат поне 330 км/ч – но са както дяволски бързи, така и дяволски скъпи. За тях фирмената сметка трябва да „олекне“ поне с 350 000 лева. В нашата галерия можете да откриете още много екстремно бързи и екстремно недостъпни автомобили за началници. Започваме нашия обзор с Abt Audi S8 – чиято дискретна елегантност не издава, че под капака „препускат“ 640 к.с. За повишаването на мощността...... на 4-литровия V8 (серийно с 520 к.с.) от Abt са преработили всмукателния тракт и електрониката на двигателя. Ограничението на максималната скорост от 250 км/ч...... е премахнато и сега лимузината развива 280. Силовият тунинг струва около 14 000 лева. Abt S8 се класира на 10.място.CLS 63 AMG Stealth на тунинг компанията German Special Customs (GSC): 680-те коня, вписани в регистрационния талон...... ускоряват червената фурия до 339,2 км/ч. За клиенти извън Германия дори се предлага кит за 750 к.с. 3,7 секунди са достатъчни за достигане на 100 км/ч. Цената може да стресне счетоводителите...Тя е около 300 000 лева. Комфортният болид не може да се похвали със сдържан външен вид – спойлерите и броните загатват за потенциала на колата. 9.място за CLS 63 AMG Stealth.Още от осмата позиция прехвърляме границата от 700 конски сили. Ако вашият шеф се добере до „благородния“ Carlsson Aigner CK 63 Blanchimont, ще има в гаража си не само нещо бързо...... но и изключително рядко – в тази форма машината вече не се произвежда. Под капака работи 12-цилиндрово „сърце“ със 705 к.с. и 1100 Нм. Мощността...... осигурява максимална скорост 320 км/ч (електронно ограничена) и време за ускорение 3,9 секунди до 100 км/ч. През 2009 г. колата струва около 900 000 лева. Вероятно днес цената й ще бъде още по-висока.Съвсем актуално предложение е MH5 700 Biturbo S: тунинг фирмата Manhart Racing от германския град Вупертал толкова сериозно се е „заиграла“ с BMW Серия 5...... че V8-моторът с два турбокомпресора генерира цели 730 к.с. - вместо серийните 560. При чудовищните 850 нютонметра.Така „шефското“ М5 няма проблем да се движи с над 300 км/ч и се изстрелва за 3,8 сек от 0 до 100 км/ч. Бруталното М5 струва около 260 000 лева. 7.място.Още по-свеж и дори по-мощен е автомобилът на 6.място със 740 к.с. Специалистите по компресори от G-Power са поработили по BMW M6 Gran Coupe. С максимален въртящ момент 910 Нм...... 4,4-литровият V8 е получил с около 30% повече нютонметри от серийната версия. G-Power осигурява на Gran Coupe максимална скорост 330 км/ч...... и сваля времето за спринта от 0 до 100 под четири секунди. Отвън колата изглежда по-спортна, но достатъчно дискретна за шефа.Еквивалентът на GSC Stealth (9. място) е продукт на GAD Motors. Той е модифициран CLS 63 AMG, боядисан в „невинен“ бял цвят – идеалното возило за високопоставени мениджъри! „Лаченият“ Benz обаче има V8 Biturbo мотор под капака: с 803 конски сили...... той „изстрелва“ колата до максималните 353,9 км/ч. Пълна лудница! Чисто теоретично...... ако и по нашите магистрали нямаше ограничения, както е (на повечето места) в Германия, с тази машина бихте могли да пътувате от София до Бургас за малко повече от час.За щастие обаче ограничения у нас има, а и GAD CLS струва 360 000 лева. 5. място.Горе-долу за толкова ще започне да работи и шефът на MTM Роланд Майер, за да стартира работата по MTM RS6 R Clubsport. Развиващият 811 к.с. седан...... вдига 352,6 км/ч. Под предния капак на Typ C6 боботи култовият V10 с два турбокомпресора. От 0 до 100 км/ч...... RS6 R Clubsport спринтира за 3,6 секунди. Що се отнася до външния вид – да, той е далеч от дискретен, а и няма да се хареса на всеки. 4. място.3. място: тунинг компанията G-Power прави на базата на старото BMW M5 (E60) Hurricane RS. Техническите данни на колата са впечатляващи: 830 к.с. и максимален въртящ момент 780 Нм.Както и при предишните еволюции на Hurricane, и тук въздухът на V10-мотора се нагнетява от компресори ASA. От 0 до 100 колата ускорява за 4,3 секунди, а само 4,8 сек по-късно стрелката на километража вече сочи цифрата 200.По данни на G-Power Hurricane RRS развива 370 км/ч и струва около 200 000 лева – допълнително към цената на заводската М5.2. място: подобно на маскиран бомбардировач, Brabus E V12 One of Ten привлича погледите към себе си. Скритите с карбонови капаци задни колела (мярка за намаляване на аеродинамичното съпротивление) гарантират максимална скорост над 370 км/ч! Всъщност...... V12-двигателят с 800 к.с. и 1100 Нм далеч не го прави най-потентния в гамата на Brabus (това е S 6.0 Biturbo с 850 „коня“), но E V12 One of Ten е най-очарователният. Цялата концепция...... на колата е подчинена на скоростта: ускорението от 0 до 100 се извършва за 3,7 сек. През 2011 г. всяка от 11-те бройки в лимитираната серия от Ботроп се продава на цена около 1,2 млн. лева.Няма по-дискретен вариант за вълк в овча кожа от С-класа... с 907 конски сили и 1413 нютонметра. Тези впечатляващи показатели са постигнати от професионалистите на GAD Motors след тунинга на V-образния „дванайсетак“, който от Brabus предварително са модифицирали до 730 к.с. и 1100 Нм. Освен огромните турбокомпресори...... ключова част в силовия тунинг е и промененият всмукателен тракт. От GAD поставят и по-големи дюзи, сменят интеркулерите и компонентите на втория охладителен кръг. 100 км/ч колата достига за 3,9 сек. Когато колелата...... здраво „захапят“ асфалта, 300 км/ч се достигат за 23,5 сек. Луда работа! Ето защо този Mercedes на стойност 920 000 лева се класира на 1. място.

 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте