Висши мениджъри на Shell България вчера обслужваха клиенти в търговски обекти на компанията в столицата като част от своята ежегодна инициатива „Повече за клиента“. Те не само влязоха в пряк диалог с клиентите, търсейки активно тяхната обратна връзка, но и използваха възможността да акцентират върху необходимостта от повишено внимание към безопасността при посещение на бензиностанцията. Събитието вече се превърна в традиция, тъй като се провежда за шеста поредна година.
„Диалогът с клиента е своеобразен извор на много идеи и вдъхновение за компанията, чиято основна цел е да превърне посещението на бензиностанцията в едно незабравимо и положително изживяване за всички“, сподели Камелия Славейкова, изпълнителен директор на Shell България. Израз на непрестанните инвестиции в посока на повишаване удовлетвореността на клиента е и отскоро въведената революционна уеб базирана платформа „Глас на клиента”. Тя е част от инструментариума на глобалната компания и позволява перманентна обратна връзка с клиента в реално време.
Фокусът на тазгодишната инициатива бе върху безопасността по време на посещението на бензиностанцията. „Тъй като не искаме да звучим назидателно, избрахме да представим правилата за безопасността на бензиностанцията по атрактивен начин, а именно чрез карикатурите на Христо Комарницки“, добави Камелия Славейкова.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!