С лансирането на Cascada Opel иска да изпързаля конкуренцията – защото кабриолетът от Рюселсхайм навлиза в премиум лигата с цена на масов модел. 4-местният автомобил е кола, в която си заслужава да ви видят – т.е. отговаря на първото и най-важно изискване за успешен кабриолет. „Откритият характер“ на Cascada има и други положителни черти – гюрукът се сгъва само за 17 секунди, и то при скорост до 50 км/ч. Така че шоуто по улиците е гарантирано. Единствено трябва да внимавате да не объркате разположените един до друг почти идентични бутони за отваряне на гюрука и за активиране на електрическата паркинг-спирачка – за да не стане шоуто прекалено голямо, но не и забавно. За защита от настиване Opel предлага ветробран, който върши работата си много добре, но не дава възможност за превозване на пътници отзад.
Въпреки това Cascada е много успешен кабриолет – но с новите задвижващи агрегати на германците той ще стане още по-успешен. Защото добре познатият 2-литров дизелов мотор със 165 к.с. работи шумничко, а 6-степенната автоматична трансмисия с преобразувател на въртящия момент реагира бавно и не дава възможност на двигателя да разкрие пълния си динамичен потенциал. С ръчна скоростна кутия CDTI би могъл да задвижва машината по-пъргаво – защото разполага със стабилните 350 нютонметра. Cascada 2.0 CDTI AT струва минимум 54 075 лева – при аналогично Audi A5 цената е с 30 000 лв. по-висока, а при BMW Серия 3 – дори с 38 000 лева. Ето защо Cascada определено е изгодна – без значение дали е успяла да достигне нивото на премиум конкурентите си, или не.
Това ни изненадва
Разположението на бутоните за електрическата паркинг-спирачка и за отваряне на гюрука e почти еднакво и са разположени един до друг – човек лесно може да ги обърка.
Това ни харесва
Бързото отваряне на покрива! Само за 17 секунди Cascada прибира мекия си таван – и то със скорост до 50 км/ч.
Това ни липсва
По-модерна скоростна кутия! Трансмисията с хидротрансформатор „убива“ темперамента на мотора.
Извод
Opel е успял да създаде изгоден и сполучлив кабриолет, който ще се хареса на по-улегналите водачи. С нетърпение очакваме новите задвижващи агрегати от Рюселсхайм – защото с тях откритият модел ще стане много по-приятен за каране.
Технически данни
4-цил. турбодизелов, отпр. напр.; работен обем 1956 куб.см; макс.мощност 121 кВт (165 к.с.); макс.въртящ момент 350 Нм; предно задвижване; 6-степенна автоматична трансмисия; дължина/широчина/височина 4696/1839/1443 мм; 0-100 км/ч за 10,4 сек; разход EU-Miх 6,2 л/100 км; СО2 163 г/км
Цена: от 54 075 лв.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!