Димитринка Гринко е новият директор на AMS Fleet (Automotive Management Solutions). Компанията организира обучения за пътна безопасност и професионално управление на автопаркове (т. нар. Fleet management) за всички видове предприятия, организации и частни клиенти.
Димитринка Гринко е позната като директор на “Сайкъл Кредит България“. Тя е част от екипа, създал дружеството през 2009 г., като е отговаряла за управлението и създаването на производствени процеси и операции на компанията.
Гринко завършва УНСС с бакалавърска степен по маркетинг и реклама, а след това и Стопанската академия в Свищов като магистър по фирмен мениджмънт и контрол. Говори свободно три езика – английски, немски и гръцки. От десет години има опит в сферата на събиране на просрочени вземания, проблемни клиенти на банки и други институции. Една година е отговаряла за продажбата на банкови продукти и работа с външни партньори. Започва своето професионално развитие през 2004 г. в Джет Файнанс Интернешънъл като агент по събиране на вземания.
„Дейността на AMS Fleet е нова за българския пазар, но практиката на нашите партньори в международен план показва, че професионалният подход към поведението на пътя става необходим. Амбицията ни е в партньорство с различни неправителствени организации, за период от година да успеем да наложим тези обучения като задължителни за бизнес организациите, сред които са таксиметрови и превозвачи, както и държавните предприятия и институции, тъй като резултатите от практическите обучения за безопасно и икономично шофиране са видими. Те довеждат до висока норма на икономии - както на парични средства, така и на медицински услуги“, казва Гринко.
От май 2013 г. AMS Fleet e ексклузивен представител за България на гръцката QS (Quality and Safety Ltd.), дружество, което реализира обучения по безопасно шофиране вече над 10 години, като създава програми за шофьори на всякакви видове автомобили.
AMS Fleet вече има разработен курс за обучения, адаптиран за българските пътни условия. Използват се чуждестранни инструктори с богат опит в тази дейност. Следващата стъпка е да бъдат обучени преподаватели в България, като в дългосрочен план у нас могат да се изградят и центрове със симулатори, където да се провежда теоретичната част на обучение, преди да се премине към практическото шофиране.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!