Елегантен. Очарователен. Красив. Магнетичен. Бърз. Епичен. Думи, като че измислени за Jaguar F-Type Coupe, особено в най-мощната му R версия. Караме я на писта, печели сърцата ни, радва душите ни и изпъва усмивки по лицата ни. Могъщият 5-литров V8 на Jag/Land Rover с 550 к.с., опакован в скулптурно прекрасната каросерия с твърд покрив, превръщащ F в още по-желан предмет. Предмет ли казахме? Никак даже, той има душа. Улавяме фините разлики между него и откритата версия, след което се завръщаме в бъдещето...Качвайки се на чисто новия Eagle Low Drag GT, базиран на старата легенда Jag E-Type: духът и основата на оригинала, вселени в нови панели и модернизирани възли и агрегати. Иначе казано, 7000 часа работа по една кола и цена от 1,6 млн. лева. „Кеф цена няма“, а резултатът е подобаващо приятен.В „Гиър“ царуват още три „Техни величества“ от Острова, не по-малко престижни и не по-малко легендарни като имена. TG BG се качва в трите модела на Range Rover за едно старателно сравнение на качества и усещания. Range Rover, Range Sport и Range Evoque през асфалт, кал и вода - колко различни и колко еднакви са те и истински Range ли е Evoque? Търсим отговорите. Докато газим през реката. И докато седалките ни масажират. Докато слушаме Клептън... В броя отговаряме и на друг интересен въпрос „Защо са толкова грозни новите болиди от F1?“, разсъждения с факти на колегата Иван Войков, като продължаваме с не-F1 тема и материал със заглавие „12 причини да не говорим само за F1“. И накрая, Атанас Марков се среща с „Д-р Джекил и господин Хайд“: най-бързата пистова кола в родния пистов шампионат и нейния донор. Mitsubishi Evo X-Max със 715 к.с. и заводското Evolution X с неговите „цивилни“ 315.Като нецивилен изглеждаше и прототипът Citroen Cactus, но ето че се превърна в серийна кола почти без никакви промени. Поместваме го в „Новини“ заедно с красивото BMW Серия 4 Gran Coupe, обновените X3 и VW Polo, както и XS-1 прототипа на Honda.„Планета TopGear” - накъде без нашата планета - пък започва да се върти с превю на вече стартиралия Сезон 21 на британските серии и продължава с моралния победител от „Дакар“ Стефан Петерхансел. Размислите и страстите на човека машина за отборните заповеди и отношенията му с Нани Рома.И накрая, рубриката „Тест“. Откриваме я със забавното BMW M235i Coupe, продължаваме с фейслифт версията на любопитното Mitsubishi ASX, най-наточения Lotus Exige V6 Cup, открития Opel Cascada, обновения Range Evoque с 9-степенна трансмисия и Renault Kangoo, което се движи... само на ток.Това е малка част от брой 97, цялата ще намерите в него. И няма да съжалявате. Постарахме се и този месец.
Приятно четене!
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!