През март 2013 г. продажбите на Ssang Yong са се увеличили с 15.2% всравнение със същия месец на миналата година, а кумулативните продажбиза нараснали с 18.2% в сравнение със същия период на 2012-а г. - обяви всредата на април южнокорейският SUV-специалист. Този успех се дължи нафакта, че клиентите вече разпознават марката Корандо, включващапродуктова гама от три модела с повишена проходимост, като премиумавтомобил за свободното време. Продажбите на SSang Yong в родната му Южна Корея през миналия месецдостигнаха 4924 броя, потвърждавайки тенденцията за растеж от началотона 2013 г. в сравнение с миналогодишните средномесечни продажби от 4000бр. Нарастването на вътрешния пазар за "драконите" е с 30.1%, акумулативните продажби са се увеличили с 37% в сравнение със същияпериод на миналата година. Този растеж се дължи най-вече на успеха на серията Корандо. През март отмоделите Korando и Korando Sports в Южна Корея са продадени съответно1,585 и 1,534 автомобила, което е съответно с 21.8% и 6.8% повече всравнение с продажбите за февруари. Въпреки че основният фокус на компанията е да задоволи нарасналототърсене на родния си пазар, експортните й продажби също отбелязахарастеж от 5% през март, а кумулативните продажби нараснаха със 7.4%. Зада избегне забавяне на поръчки, от следващия месец SSangYong MotorCompany ще увеличи производството на SUV гамата си, с акцент върхуКорандо и Рекстън. По време на проведеното в края на март автомобилно изложение в СеулSsangYong Motor Company обяви и бъдещите си планове за развитие насредноразмерен и голям SUV-модел, чиято визия беше подсказана отконцептуалния премиум всъдеход LIV-1, представен предмиерно на салона.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!