Първото полугодие на 2011 Dacia завършва със силен резултат от 7,92%, с близо 1% повече спрямо 2010, като така заема 4-то място на пазара, изпреварвайки Skoda. Renault с пазарен дял от 6,01% се изкачва с две места в класацията пред Citroen и Chevrolet. Nissan отчита ръст от 0,09% в пазарния си дял спрямо същия период на миналата година и остава безапелационен лидер в сегмент SUV1.
Резултатите са отлични и в различните сегменти. Logan Van оглавява сегмента на малките ванове, Master – този на големите. Duster потвърждава мястото си в топ 3 за SUV1 сегмента с 2 доставки по-малко от Nissan Qashqai и 34 от Kia Sportage. Най-икономичният SUV на пазара печели клиентите не само с оптималния бюджет за покупка и употреба на автомобила и разход от само 5 литра на 100 км за модификацията dCi 110, но и с впечатляващите си офроуд способности и издръжливост. Twingo също защитава позицията си в топ 3 на А сегмент, а в края на годината ще се възползва и от атрактивен рестайлинг. Dacia с Logan и Sandero по традиция е в челната тройка на В сегмент. Renault с гамата Megane и Fluence се позиционира на 4 място в С сегмент, на само на крачка от топ 3. Освен интереса на бизнес клиентите през първите месеци на годината, двата модела привлякоха любопитните и възхитени погледи на всички фенове на елегантните автомобили, моторните спортове и иновациите с Megane CC, Megane coupe Monaco GP и Fluence ZE.
Nissan oт своя страна отчита 309 продадени автомобила и пазарен дял от 3%, което представлява увеличение от 0,09% спрямо същия период за 2010 и 58 автомобила повече. Qashqai се позиционира на второ място в сегмента на SUV1 с 134 автомобила. Juke може да се похвали с много добри продажби за първата половина на 2011 – 105 автомобила, заемайки четвърто място в сегмент SUV1 след Qashqai (134) и Duster (132). В този ключов за Nissan сегмент марката остава безапелационен лидер с 256 автомобила.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!