Френската марка Bugatti окончателно се отказа от първоначалните си намерения да пуска представителния модел с четири врати Galibier. От компанията поясняват, че не искат да объркват клиентите си, защото с Veyron са поставили марката на върха на супермоделите.
Връх или не, с това име се изчерпва моделната гама на марката. Дали все пак няма да пуснат по-достъпна негова версия за, да речем, около 500 000 евро?
Нямало обаче да я има и обещаната прощална версия на актуалното поколение на модела с мотор с мощност 1500 к.с. Нали напоследък много се говореше за нея. Според управниците на Bugatti 1200 к.с. са напълно достатъчни на Veyron.
Ако все пак искате да се обзаведете с един суперавтомобил, не е зле да побързате. Изглежда, въпреки високите цени триста бройки от купето вече са продадени, обявени са за производство 150 роудстера, така че в компанията са останали само 43 бройки, които вероятно скоро ще бъдат поръчани.
Bugatti показа концепцията Galibier през март 2010 г. на салона в Женева под формата на чудовищно голям хечбек, който производителите се канеха да превърнат в най-скъпия сериен автомобил в света. Е, „сериен“ е твърде силно казано, тъй като вероятно щяха да го произведат в не повече от 150 екземпляра. Под капака му бе монтиран дефорсиран от 1000 на 800 к.с. W16, а интериорът бе приказно разкошен – хром, дърво, диаманти, механичен автоматичен часовник Parmigiani Fleurier с турбийон и др. Любопитна подробност е, че часовникът можеше да се демонтира от таблото и да се носи на каишка на ръката.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!