Audi разширява присъствието си на международната сцена на зимните спортове. От началото на зимния сезон през декември марката постави началото на партньорството си със Freeride World Tour. Така както и при сътрудничеството със Световната купа по ски-крос, чрез фрийрайд дисциплината марката се насочва към активна млада целева група.
Първоначално партньорството е планирано за период от 2 години. Марката е партньор на Audi FIS Световната купа по ски алпийски дисциплини и на Audi FIS ски-крос Световната купа, както е и спонсор на националните отбори по ски на 15 държави, между които и България.
„Новата дисциплина, която спонсорираме, перфектно допълва програмата ни от зимни спортове. Стартирайки подкрепата си в дисциплината ски-крос, марката таргетира млада аудитория, логично беше да се ангажираме с присъствие и с Freeride World Tour” – изрази своето мнение Флориан Цитцелсбергер, мениджър спортен маркетинг и партньорства с други марки към Audi АГ. „Дисциплината ни дава възможност за присъствие във вълнуващи кадри и локации, представяне на марката в динамична среда. С нетърпение очакваме развитието на това партньорство.”
Николас Хале – Уудс, основател и генерален мениджър на Freeride World Tour, сподели:
” Партньорството с Audi е страхотна новина за нас. Audi е перфектната автомобилна марка за зимните спортове и за всяка алпийска дициплина. Автомобилите, имиджът на марката и асоциацията със зимните спортове са уникални.”Видео
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!