Лансиран през 2010 г., Renault Master от средата на тази година силно намалява вредните си емисии от CO2 с 16 г/км, а разходът спада с 0,6 л/100 км, за да достигнат съответно стойности 197 г/км и 7,5 л/100 км за фургона L1H1 и мощност 125 к.с.
За да постигнат това, инженерите от Renault са работили основно върху термоуправлението, заложили са на нови маслени помпи, както и на гуми, намаляващи разхода на гориво. Избрано е ново масло за предавателната кутия.
Големият ван еволюира и в друга насока – в него вече ще монтират подобрена радиосистема, появява се и опция за пневматично окачване за Master с предно предаване. Радиото е серийно с Bluetooth и USB порт. Като опция е предвиден и CD Mp3-плейър. Освен това в гамата пристига двигателят dCi 100, спряган и за обикновеното шаси, както и за двойната кабина.
Другите подобрения включват шасито със задно предаване и двойни колела, чието ремарке вече може да влачи с 500 кг повече и така версията вече е способна да се справи със 7 т вместо с досегашните 6,5 т.
Клиентите ще могат да заложат и новия цвят – перлено черно. Предлага се и допълнително удобство в лицето на Dock-станция за смартфон, опция, достъпна за първи път в гамата.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!