Mercedes GL е синоним на пълен лукс. Brabus обаче предлага и нещо повече – B63 620 Widestar. Компанията от Ботроп преработва флагмана от 63 AMG. С раздутите си калници луксозният SUV изглежда още по-безпощаден на пътя. По-големите калници са изпълнени от 23-цолови алуминиеви ковани джанти, чието тегло е с около 15% по-малко от това на конвенционалните джанти. Големите въздуховоди в новата предница не само осигуряват по-добро охлаждане за двигателя и спирачките – според Brabus те създават и по-добра притискателна сила за предната ос.
Спойлерът на покрива се грижи за същото – затова и GL лежи значително по-стабилно на пътя. Автомобилът е променен и в задната част: в престилката е вграден дифузьор с дизайнерски ауспухови накрайници с керамично покритие, а самата изпускателна система разполага с контролирани клапани. Именно те позволяват на шофьора да избира колко силно да реве мощният двигател. Въздушното окачване е модифицирано с нов управляващ модул, който сваля машината с 30 мм надолу. С оглед на огромната мощност не е изненада, че Brabus отделя толкова голямо внимание на динамиката при шофиране. Компанията от Ботроп изстисква от 5,5-литровия Big Block бруталните 620 к.с. - с 50 повече, отколкото при серийното AMG.
Въртящият момент е повишен от 760 на 820 Нютонметра. И ако шофьорът използва правилното полезния работен диапазон на мотора, SUV-ът спринтира едва за 4,7 секунди от 0 до 100 км/ч. Максималната скорост е ограничена електронно... до 280 км/ч! Но каквото върви бързо, трябва и да спира бързо. Поради тази причина тунерът предлага и модифицирана система с 6-бутални алуминиеви спирачни апарати отпред и 4-бутални отзад, и „перфорирани“ двойни вентилирани дискове. Ексклузивният интериор прави препратки към света на яхтите с дървените си елементи – а за морето от кожа тип Mastic и алкантарата май изобщо няма нужда да говорим... Финалните щрихи към доработката се изразяват в алуминиеви педали, алуминиеви дръжки на вратите, алуминиеви пера зад волана и осветени лайстни на вратите с логото на Brabus.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!