Audi подмлади A5 във всичките му форми - купе, кабриолет, четириврата версия и спортния S5. Инженерите от Инголщат са отговорни за нова кормилна колона, нов ключ за запалване, нов скоростен лост за автоматичната кутия и нов бутон за Audi Drive Select. Нови са и цветове за рамките на уредите, вече дори върху новия волан.
Фарове и стопове са с нова форма, предната броня предлага различни въздухоотвори, решетки и плоските халогени също са преработени.
Лагерите на задното окачване и амортисьорите са променени за по-прецизно управление. Базовият двигател 1,8 TFSI е с нов дизайн, генериращ 170 к.с. и 320 Нм благодарение на промени по турбото, инжекцията и клапаните,. Най-мощен при бензина е новият 3,0 TFSI V6 с 272 к.с., а 2-литровият TFSI с 211 к.с. остава непроменен. Дизеловият 2-литров TDI (177 к.с.) може да се похвали с комбиниран разход на гориво от едва 4,7 литра на 100 км. Налице е също 3-литров дизелов V6 в два варианта – 204 и 245 к.с., В по-късен етап Audi обещава „чист дизелов модел с особено ниски емисии”, правейки A5 първото купе, което ще срещне дизеловия стандарт Евро 6. S5 Coupe също се присъединява към Sportback и Cabriolet, губейки 4,2-литровия си 350 к.с. V8. В замяна получава турбо V6, произвеждащ 333 к.с. – тази модификация ускорява до 100 км/ч за 4,9 секунди и е ограниченa до 250 км/ч. Цените скоро ще бъдат известни, но Audi ни успокоява, че покачването ще бъде много леко.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!