Дойде време и Vivaro да бъде освежен. Първото поколение на „транспортьора“ беше представено през 2001 г., а актуалният модел кръстосва пътищата още от 2006 г. През пролетта на тази година съгласно информацията от Opel ще се появи следващата генерация с „нов дизайн, нови двигатели и нови технологии“. Vivaro получава голяма радиаторна решетка с пет лайстни, изразителни предни светлини и типичните за модела прозорци със скосена долна линия. Фаровете са черни отвътре и с хром отвън, по желание клиентите могат да поръчат дневни LED-светлини с характерната за марката крилата форма.
Ясно е, че от буса не може да бъде направено купе – така че оформлението на всичко зад радиаторната решетка е подчинено на товарния обем, нищо че Opel ни обещава технологии и оборудване от леките автомобили. При старта на продажбите Vivaro ще бъде предлаган с две дължини на каросерията като товарен, пътнически, товарен с двойна кабина и като „голо“ шаси-кабина. Товарната версия ще бъде достъпна в две височини на покрива. И при двете дължини са добавени по 216 мм – и така каросерията се простира съответно до 5 и 5,40 метра.
В началото бусът ще бъде предлаган с два дизелови двигателя: 1,6-литровия CDTI с 90/115 к.с., както и с новия 1,6 BiTurbo CDTI с два турбокомпресора с два последователно свързани отделни интеркулера и 120/140 к.с. По данни на производителя разходът е намален средно с 0,5 л на 100 км. Повече информация Opel обещава да даде скоро.
Заради дизайна на задницата трудно ще разберете, че Vivaro е удължен.
Агенция Speed-Press
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!