Когато обновеното Polo се появи при дилърите, на клиентите ще им се наложи да поразтъркат очи. С новия дизайн на предницата автомобилът много прилича на Golf, а освен това ползва и много от асистиращите му системи – за първи път в този клас. По отношение на мултимедията Polo дори е първият Volkswagen с технологията Mirror Link. Във Волфсбург са подобрили и качеството на изработката – което така и така не беше лошо. Дали Polo ще направи живота на Golf по-тежък?
След като оглеждаме ценовата листа, оставаме приятно изненадани. Заедно със серийната мултиколизионна спирачка (чиято функция е да предотвратява удари след първия) клиентите могат да поръчат „радарното око“ Front Assist, което може да активира функцията за автоматично спиране (496 лв.) при скорост до 30 км/ч. Не е зле за малък автомобил.
Още при влизането в автомобила усещаме, че използваните материали са една идея по-качествени, интериорът изглежда по-солиден, а атмосферата е по-приятна, отколкото в конкуренти като Ford Fiesta и Renault Clio. Благодарение на системата Mirror Link смартфон може да бъде свързан много лесно и удобно. Просто го закачате с USB-кабел и всичко от дисплея му се появява на централната конзола, откъдето може да бъде контролирано. Жестоко! Единственият недостатък е, че „номерът“ минава само при устройства с Android – притежателите на Apple iPhone ще останат разочаровани. По-високите водачи няма да се чувстват съвсем комфортно – седалките по принцип са удобни, но можеха да бъдат малко по-издължени в долната си част. 
Пътното поведение доказва, че Polo има да яде още много хляб, преди да достигне до нивото на Golf. Окачването е останало без промени, затова и типичното усещане при каране отпреди фейслифта е запазено. Наистина новото електромеханично сервоуправление е станало по-информативно, но по отношение на комфорта има още какво да се желае – особено когато състоянието на пътната настилка е лошо или напречните фуги станат прекалено дълбоки. Тогава Golf се справя по-добре - но въпреки това с возията си Polo доказва, че е сред най-добрите в своя клас. И който си мисли, че настройката на регулируемите амортисьори при окачването Sport Select (638 лв.) може да помогне, жестоко се лъже. Точно обратното – след натискането на бутона Sport амортисьорите стават по-твърди, комфортен режим изобщо няма. А който реши да комбинира регулируемите амортисьори с по-ниското с 15 мм спортно окачване (373 лв.), ще влоши возията още повече.
Сред всички мотори, покриващи нормата Евро 6, ние ви препоръчваме 1.2 TSI с 90 к.с. „Турбинираният“ агрегат с директно впръскване превръща в Polo в малка „пила“, и то при сдържан звук и нисък разход. VW обещава средна консумация 4,7 л на 100 км. Да, тя е по-висока с 1,3 л от тази на 1.4 TDI. С трите си цилиндъра обаче дизелът работи доста неспокойно и става много шумен при по-сериозно натоварване. Когато Start-Stop системата и DSG бъдат комбинирани, върху предните колела се „стоварва“ сериозен въртящ момент – макар и с леко закъснение. Дизеловата версия струва минимум 26 850 лв. - с 3240 лв. повече от 1.2 TSI. Най-евтина е 1.0 (21 680 лв.).
 
       Continental е “Производител на гуми на годината 2013”
      Continental е “Производител на гуми на годината 2013”
    
     
       Lexus разкри новия NX
      Lexus разкри новия NX
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   Ford Videos
    Ford Videos   
    

