Преди време българското ателие за преработване на автомобили KoKonja (припомняме, че името идва от „колко коня“) беше обявило, че се захваща с една от емблемите на социалистическото автомобилостроене – уж картонения Trabant (всъщност от дуроласт). Проектът е напълно готов и веднага привлече нашето внимание.
Става въпрос за почти осемгодишно хоби на клиент на KoKonja, като автомобилът е дошъл при тунерите инженерно завършен със сменени двигател и трансмисия. Силовият агрегат е 4-тактов, но засега нямаме информация какъв е. Знае се само, че не е от Audi, както първоначално бяхме решили, предвид индекса RS, добавен към името на палавото „Траби“.
„Извършили сме тотална промяна на интериора – сменено е таблото, централната конзола е преработена от нас, направихме си матрица. Салонът е от телешка кожа за автомобилни приложения. Тя е комбинирана с предимно черна алкантара с акцент от сини шевове на таблото, тавана и корите на вратите“, сподели с нас Георги Киров, собственик на KoKonja.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!