В цял свят RAV4 винаги е бил синоним на автентични 4x4 възможности, впечатляваща маневреност и вътрешен обем, както и вдъхновено отражение на силния характер на своите собственици. В България RAV4 е изключително популярен, наложен като „истински 4х4 от Toyota“ и е еталон в постоянно нарастващиия С-SUV сегмент. Главният инженер на новия RAV4, Макото Аримото взима решение да се върне към корените на модела и стъпва здраво върху двата фундаментални принципа на RAV4:1 - AWD способности, които вдъхват сигурност и удоволствие при шофиране и в най-тежки условия.2 - Голям обем на купето/багажника и гъвкавост на интериора, които да отговарят на множеството изисквания на клиентите за свободното им време.
Моделът е по-уверен от всякога на пътя и извън него с новата си, уникална в този клас Интегрирана активна система за контрол на управлението (Integrated Dynamic Drivе System, IDDS). Благодарение на сензори, следящи за отклонение от избраната траектория на движение, ъгъла на завиване и скоростта, системата Dynamic Torque Control AWD проактивно и динамично разпределя въртящия момент между предния и задния мост в съотношение от 100:0 до 50:50 само за 0,1 секунди. В изцяло новия режим SPORT тази асистираща функция е още по-изразена, защото AWD системата превантивно насочва 10% въртящ момент към задния мост при всяко завъртане на волана и автоматично, в реално време го увеличава до 50%, така че RAV4 да опише завоя в режим 50:50. Това гарантира изключително динамично поведение при всякакви условия на пътя. При режим SPORT също така електрическото сервоуправление на волана се "втвърдява" с 20%, за да осигури по-директно управление.
Освен функционалните си достойнства, новият RAV4 е с революционно нов дизайн, който следва новата дизайнерска линия на Toyota. А именно изчистени линии, издължен профил, намалена с 25 мм височина на покрива и специални аеродинамични елементи в предната и задната част, които допринасят за челно съпротивление от едва 0,31 Cd. RAV4 притежава най-голямото в класа си пространство между предни и задни седалки – 970 мм. Само с едно движение задните седалки се сгъват до равен под в съотношение 60:40, като така обемът на багажника се увеличава от 547 на 1746 литра. В допълнение интериорът предлага изключително елегантен дизайн и несравнима ергономичност... Централната конзола е повдигната и изнесена по-близо до водача, Мултимедийната система Toyota Touch, интегрирана в RAV4 още от средните нива на оборудване, разполага с 6,1-инчов цветен сензорен дисплей, пълна интеграция с iPod, вграден CD-плейър, Bluetooth свързаност, пълна информация от борд компютъра и цветна картина от камерата за подпомагане на паркирането.
Новият RAV4 предлага избор от 2 дизелови и един бензинов двигател. Новият дизел е 2,0 литров D-4D дизелов двигател със 124 к.с., Start-Stop система, механична 6-степенна трансмисия и комбиниран разход на гориво от само 4,9 л/100 км. Познатите вече 2,0 литров Valvematic бензинов двигател със 151 к.с. и 2,2 литров D-4D/D-CAT дизелови двигатели със 150 к.с. се предлагат както с механични, така и с автоматични трансмисии. Нивата на СО2 емисии и разходът на гориво при тях са намалени с от 3 до 8%, а в същото време ускорението при цялата гама двигатели е подобрено също с от 3 до 8%.
Toyota RAV4 се предлага в три нива на оборудване Comfort, Executive и Luxury, като дебют прави новият базов модел 2,0 D-4D със задвижване на предните колела и стандартна Start-Stop система. Повече информация в прикачения файл.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!