Първият официален кандидат за председател на БФАС в предстоящите на 30 май избори - Георги Гвоздейков, представи своята платформа за развитие на спорта. Бившият генерален секретар на федерацията поясни, че не иска едноличната власт като самоцел, а предлага въвеждане на допълнителен орган за контрол, избран от общото събрание, който гарантира прозрачност и ефективна дейност. "Ще работя с екип от професионалисти, които разбират от всичко, изложено в програмата за развитие, и знаят как да вдигнат спорта отново на крака. Смели, интелигентни и балансирани хора, необременени от миналото, които могат да формират качествено мениджърско ядро. Предлагам създаването на контролен съвет, който може да следи решенията на управителния съвет и при нужда да се намесва. Той ще бъде избран от общото събрание, стига то да реши, че това е нужно. Все пак обаче е нужен лидер, който да поеме отговорност, и аз мисля, че съм готов", коментира Гвоздейков. Освен контролния орган към федерацията, ще има и консултативен орган, чиято функция ще бъде да дава идеи за развитието на състезанията и спорта. "Тези хора няма да работят постоянно и нито един от тях не взима заплата. Както и председателят, той сам се е наел с тази работа и в случая като мен е жертвал от времето за семейството си. Единствено хората със секретарски длъжности в БФАС получават заплата", поясни бившият рали пилот.
Кандидатът за председател на БФАС иска оптимизиране на работата в административния отдел на федерацията и повишаване популярността на автомобилните състезания. В програмата му са включени връщане на рали "България" в европейския шампионат и ново кандидатстване за кръг от световния, евентуално като съвместна инициатива с турската федерация, както и провеждане на кръг от WTCC в София. Друга бъдеща цел е организацията на макадамови състезания, за които страната ни имала много добри условия. В програмата на Гвоздейков е заложена маркетингова стратегия на автомобилния спорт и провеждане на рекламна политика. Освен повече прозрачност на всички финансови приходи и разходи, кандидатът за високия пост желае да превърне продажбата на билети за състезанията в едно от перата за доходи във федерацията. Като организатор на тазгодишното рали „Твърдица“, Гвоздейков сподели, че планира етапът в рамките на едноименния град да бъде платен за публиката.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!