Инженерът, който е начело на отдела за енергиен мениджмънт в Porsche Panamera - д-р Владимир Попов, разкри предизвикателствата, които е срещнал екипът му в създаването на хибридното задвижване за модела. Panamera S E-Hybrid е първият плъг-ин хибрид спортен луксозен автомобил, а Попов е начело на екипа, оптимизирал горивната икономия и хибридната система.
“Преди се питахме дали е възможно да имате спортната динамика на Porsche и горивната икономия на автомобил от компактния клас. Panamera S E-Hybrid дава отговор на този въпрос, защото разполага с горивна икономия от 3,1 л/100 км. Разходът е изчислен по стандартите на ЕС и включва 36 км пробег само на електричество без консумация на бензин и 25 на хибридно задвижване със 7,4 л/100 км. По време на тестовото шофиране за журналисти видяхме невероятни постижения като 2,5 л/100 км в пробег от 54 км с изискване за оптимална ефективност. Двама журналисти успяха да завършат с нулева консумация на гориво. В следващия режим на свободна употреба журналистите постигнаха 6,6 л/100 км среден разход", коментира Попов. Според българския инженер в Porsche бъдещето на спортните автомобили е съчетание от преимуществата на двигателите с вътрешно горене и електро задвижването.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!