Компактният „кореец“ получава система за задвижване на пропан-бутан, която го прави по-екологичен и по-изгоден за каранеC i30 Hyundai доказва, че корейците могат да произвеждат много качествени автомобили с премиум излъчване в компактния клас. Сега българското представителство на марката предлага LPG-изпълнение на модификацията с 1,4-литровия бензинов мотор (100 к.с.). Ековерсията използва система на италианския производител Renzo, за която се доплащат 1900 лева. Двигателят, който за разлика от 1,6-литровия си събрат не е с директно впръскване, разчита на газов инжекцион.Специалната версия е конфигурирана у нас, тук е монтирана и системата за работа на пропан-бутан, която прави шофирането значително по-изгодно. При каране на газ се забелязва леко понижение на пъргавината на автомобила – но тя така и така не е от първостепенно значение за клиентите на корейската марка, които избират най-слабия мотор в гамата. Въпреки че уредбата не се монтира заводски, правото на разточителната гаранция от 5 години без ограничение в пробега се запазва. Ако приемем, че в смесен цикъл на шофиране средният разход е около 7 л на 100 км, инвестицията в LPG ще се възвърне едва след 22 000 км. А ако шофирате предимно в града, където при теста бордовият компютър отчиташе разход около 9 литра на 100 километра, ще започнете да спестявате още след 17-хилядния километър (в изчисленията не са включени разходите за поддръжка).
Бутилката на газовата уредба е поставена на мястото на резервната гума.Преди зареждане трябва да завиете преходника до гърловината на бензиновия резервоарТози индикатор ви дава възможност да разберете на какво гориво работи колата, както и колко газ остава.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!