След като манипулациите около конкурса „Gelber Engel” (б.пр. „Жълт ангел“) станаха ясни на широката общественост, Volkswagen обяви, че няма да използва информация за отличието в рекламите си. Предпоставка за по-нататъшни изявления било „съвсем ясно разясняване на обстоятелствата в рамките на дейността на автомобилния клуб“, сподели говорител от Волфсбург. „На базата на тези резултатите от наше проучване ние ще решим каква ще бъде позицията ни относно наградата в бъдеще.“Дотогава VW няма да използва „жълтия ангел“ в рекламите си. Миналата седмица Golf получи наградата в категория „Любим автомобил на германците“. Малко по-късно от ADAC признаха, че точно в тази категория броят на гласовете е изкуствено завишен. Шефът на централата на Ford в Кьолн Бернард Матес също каза, че е „много разочарован от фалшификацията“, но приветства начина, по който ADAC си признава за аферата. Тя обаче нямало да навреди на бизнес-отношенията с организацията, която осигурява пътна помощ за автомобилите на американската марка.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!